TubaEser
Merhaba hanımlar 38+2 de yani dün hastahaneye gittim nst de sancım yüksek çıktı ve çatı muayenesi oldum 2 cm açıklık var dedi bol yürüyüş yap salı günü tekrar gel dedi eve gelince 1 saat sonra falan et parçası gibi bişey geldi ve ondan da iki saat sonra kahverengi leke geldi bu nişan mıdır birde Doğum yakınmıdır acaba