Cerenimo45 kızlar 34 haftalık hamileym 2. gebeliğim ilki sezeryan yogun bir rahim agrısı cekiyorum son 3 saattir ve farkettim ki aşırı şişmiş rahmim sizce normal mi yoksa dogum belirtisi mi birde sürekli çiş yapma istegim var
Sevinc1987 Cerenimo45 cis derken büyük tuvaletin var gibimi? Eger öyleyse dogum baslamis demektir canim allah kolaylik versin
MineLule Cerenimo45 Bilemiyorum isterseniz bir acile gidin bir şey yoksa bile serum takarlar sancınız hafifler
Bktbll Cerenimo45 benimde tam bilgim yok ama benimde ikinci hamileliğim ilki sezaryan ve arasında 11 ay var 2 hamileliğinizde bir gün vermedimi doktorunuz canım
Cerenimo45 MineLule eşim sabah işe gidecek boşuna yormak istemiyorum cocugumda uyuyor zaten dogum belirtisi degilse gitmek istemiyorum hastaneye canım
Bktbll Cerenimo45 ne kadar arası var ilk doğumunuzla canım bende cok korkuyorum ilerledikce bi agrım olurmu diye nasıl olacak diye
Cerenimo45 Bktbll oglum 8 ayllıkken hamile kaldım canım suan 15 aylık oglum valla bende cok korkuyorum tke basıma ilgileniyorum kendimi cok yoruyorum aksi bişi olur erken gelir diye
Dolunay_ Cerenimo45 geçen gün bi arkadaşım isal oldum üstüne doğurdum dedi. İsal doğum belirtisi aklında bulunsun dedi haberiniz olsun
Bktbll Cerenimo45 ay canım benim oğlumda 11 aylık bende suan 15 haftalık hamileyim aynı sekilde bende cok yoruluyorum bazen belimi hissetmiyorum peşinde kosmaktan ama napalım hayırlısı buymus diyorum
Cerenimo45 Bktbll Allah kolaylık versin canım zor valla ama yapcak bişi yok güclü olmamız lazım bende perişanım inan
Cerenimo45 Dolunay_ yaaa öyle mi valla beni en cok rahmimin şişmesi korkuttu cünkü cok fena olmus şok oldum dışına cıkmıs resmen