Serratuna bende şimdi ordan muayeneden dönüyorum, doktorum çok tatlıydı , hastane bana biraz uzak ama doğumuda burda düşünüyorum. Acil doktorları heryerde sıkıntı özeldede devlette de , hastanenin imkanlarına dikkat etmelisin bence yenidoğan ünitesi, yoğun bakım gibi