Gulten97 3 aydır gidiyorum 👍 özelde doktorum direk yönlendirdi 13. Haftamdan sonra bebekde ense kalınlıgı cıkmıştı bence direk çam sakuraya git doguma kadar takip gerekebilir demişti. Suan 36.haftamdayım.bütğn perinatoloji doktorlarına görünsüm hepsi cok iyi tecrübeli. Kadın dogum olarak. DEMET ACAR efsane biri - Alper Türkoğlu yine aynı şekilde herşeyi rahat konusa bilir sorabilirsiniz - Eralp Bey için iyi diolar ama bne gittiğimde asistanı baktı bana fakat asistan gibi değildi herşeyi söyledi gösterdi anlattı ben memnun kaldım. Carşamba günü Adnan Şar ’a randevum var. 🤭 Doguma kimin gireceği belli olmadıgı için randevu alırken genelde olumlu yorum yapılan doktorları tercih ediyorum favorim Alper Bey suan için 😀 hastanede veya doktor hemşireler de hiç olumsuz birşey yasamadım çok şükür şimdiye kadar.