crn345 sarılık olma ihtimaline karşın 45 dak bir, 1 saatte 1 emzirdim ben hemşirelerin önerisiyle. Uykusundan uyandırmaya gerek yok, ağzına verince zaten alıyo memeyi, yarı uykulu şekilde. Sonrasında rutine oturuyor, saat başı, sonra 1buçuk 2 saatte bir olarak değişiyo. Ama ilk zamanlar sık sık bol bol emzirin.😊