Nuriye41- bebeğim hareket etmiyordu soluma yatmama rağmen hareket hissedemedim. Gittim nst non reaktifti iyi ki gitmişim, ertesi gün akşama kadar takipte kaldım 2.5 cm açılmam ve sancılarım oldu fakat doğum ilerlemedi. Bebeğim hiç yardımcı olmadı suyum gelmesine sancılarım olmasına rağmen 2.5 cmden öteye gitmedi açılma ve 3.gün sezaryene alındım.