NESLIHAN_ 27 haftalık hamileyim sırt üstü yatınca belimin ağrısı geçiyor. Zararlı olduğunu biliyorum yatmamak için uğraşıyorum ama sırt üstü yatınca bel ağrımın geçtiğini düşünüyorum benim gibi olan var mı?
Ceri5 NESLIHAN_ ben ya 39 haftalık oldum inanın arada sırf iyi geldiği için bilerek yattım hala da yatıyorum zararlı dedikleri için çok durmuyorum ama iyi geliyor inan ki
akgunbirsen NESLIHAN_ kan akışı gitmediğini biliyorum yani az kan akışı oluyormuş. Her sırt üstü yatan zararını görmüyor tabi ama hiçbir doktor önermiyor ise vardır bir bildikleri. Elinizden geldiğince solunuza yatın.
ogretmen_anneee NESLIHAN_ doktorum zararlı demedi de yan yatmak daha faydalı istediğim gibi yatabilirsin dedi bende hep sağa yatıyorum solda asla uykuya dalamıyorum sabahları da sırt üstü uyanıyorum ki ben hiç sırt üstü uyuyan biri değilim
NESLIHAN_ Ceri5 ayy az kalmış size de inşallah kolay bir şekilde doğumunuz olur ❤ soluma sağıma yatıyorum ama sırt üstü yatmanın rahatlığını vermiyor umarım çok zarar görmezler🙈
NESLIHAN_ akgunbirsen soluma yatıyorum her zaman dikkat ediyorum ama sırt üstü yatınca bel ağrısı geçiyormuş gibi hissediyorum 😑
Addile Sırt üstü yatınca nefes alamıyorum ben direk cigerlerime baskı yapıyor ama sag tarafıma yatmayı seviyorum umarım bi zararı olmuyordur çok durmamaya çalışıyrm ama gece felan sag taraftn uyanınca tedirgin oluyorm sola yatın diyorlar ya
NESLIHAN_ ogretmen_anneee Bende normalde ya sağ tarafa yatardım ya da yüz üstü. Sırt üstü yatmazdim hamilelikten dolayı sırt üstünde uyanıyorum ya da 1 2 dakika sırt üstü bilerek yatıyorum ama hemen kalkıyorum sola yatıyorum
ogretmen_anneee NESLIHAN_ kasma kendini canım doktoruna danış bakalım o ne diyecek bende bazen kendimi sırt üstü uyur halde buluyorum demek ki sırtım dinleniyor 😂
Ilkim_05 Artik sol omzum ve kolum.ağriyor hep o tarafa yatmaktan😔 bende gece arad sağ ve sırtüstü yatıp sola dönüyorum.yine korkuma