yagmuurry1 39+5 haftalık olduk annisler ☺️ 11 Ağustos dogum gözüküyor ama 11 Ağustos’a kadar gelmezse benim oğlancıık suni mi verirler 😓 Allahım inşallah kendi sancım gelir 🙏
akgunbirsen yagmuurry1 korkmayın 🧡 biz kadınlar o an çok güçlüyüz suni de olsa kendi sancınızda olsa bile.
Hanife00 yagmuurry1 benimde cuma ya kadar gelmezse gün verelim dedi suni mi verir sezeryan mı yapar bilmiyorum
nergisscelik yagmuurry1 Benimde yarin yatişim var suni verilcek ama şuan aşşada çok baski hissediyorum inşallah kendi kendine geliir😔
_Elifffffff_ yagmuurry1 bzde 39+4olduk 12 ağustos dogum ama bir belirti yok malesef ve benmkide erkek 🤷♀️😍