zehra_63 Kızlaaaar iyi geceler 39+1 haftalik olduk oğlumuz olacak daha ismi belli değil bu akşam kayinvalidemlwrde otururken sohbet açıldı ve kayinpeferimj çok severim ismide cemil bende Yusuf cemil olsun dedim eşimde beğendi sizce nasıll 😊
Ozlemflz zehra_63 Yusuf ismi sadece çok güzel, bizimkiler dizisindeki Cemil geliyor aklıma birde iffetde ki karakter 🤭
Ozlemflz zehra_63 valla bacım bilemedim ki ikisini bir söyleyince güzel ama genelde herkes ilk isimle seslenir 🥰 hemde kayınpederinin gönlü hoş olur sevinir. ☺️
Seftaliii zehra_63 Bence uyumlu değil Yusuf ismindeki çocuklar biraz asi ve sinirli oluyor hep denk geldiklerim öyleydi. İyice isim analizi yapın bence ömürlük bişey sonuçta :)