Kızçeler ilk gebeliğim ben mi tuhaf düşünüyorum yoksa böyle hisseden oldu mu 16. Haftada cinsiyete %80 erkek dendi etrafımdaki herkes kız olacak kız olacak diye o kadar aşıladılar ki resmen ona inandım tabiki çok sevindim rabbim her kadına yaşatsın hayırlı zamanlarda inşallah.. yani sanki bocalayacak gibi hissettim sonrasında sanki kız olsaydı annelik daha kolay gibi düşüncesi belirdi bu normal mi etkilendiğim için mi böyle düşünüyorum ya 😞