elifbelirmis
Hayırlı akşamlar 🌸 Evet bendede gebelik şekeri çıktı . Önce doktorlarım normal gittiğim bölümü degistirdiler riskli gebelik bölümüne kayıt yaptılar . 3 tane doktor gördü . Kadın doğum dahiliye , kadın doğum diyetisyen , kadın doğum bölümü . Öncelikle Dahiliye doktoru açlık tokluk kanlarında bakıyor ve ona göre seni diyetisyene yönlendiriyor , diyetisyen doktoru senin gebelik şekerine uygun senle beraber bı diyet listesi veriyo uygulamana çok dikkat etmelisin . Ben 1 ay diyet yaptım ve evde şeker ölçümü yapıldı . Tekrar gittiğimde tekrar açlık tokluga bakıldı ve gayet normale binmiş ama diyete devam dediler . Her muaneye gittiğimde hem dahiliye hem diyetisyen hem kadın doğum doktorları görüyor . Korkulacak hicbirsey yok bol su , egzersiz , yürüyüş ve verilen diyet ile normale biniyor 😊