eeebruuu benimki u şeklinde, ağrılar falan için çok iyi aslında ama evimiz çok sıcak. O yüzden gündüzleri yatarken hamile yastığını kullanıyorum genelde. Geceleri bacak arama yastık koyuyorum sadece 😂 ama şu sıcaklar bi geçsin aşk yaşayacağım gibime geliyo çünkü her tarafım yumuşacık yastık. Eşim çok yer kapladığı için söyleniyo ama havalar serinleyene kadar ben de yastık kadar olurum hehe 😂