Busra333 ben mesela bugün baktım 300 altı sadece maxi coside bile 100 taen işe yarar puset var ben alacağım birtane tertemizler hemde 400 e sertifakalıların en kötüüs yeirnw 300 e en az 1000 tl lik pusetler daha iyi kuzum emin ol üstelik 2. El ürün almak kötü değil aksine şans ben bebeğin her şeyini ordan dizdim millet imrnedi bana kaç kişi benden sonra başladı ikinci ele niye en mantıklısı o devir tutma devri 20 binlik bebek arabasını 2 bine 3 bine bukurusn dolaptan benşm gibi zorlarsan da 1250 ye alırısm 😁