Alparasinannesii Kızlar 26+3deyim ve gün geçtikçe bel ağrım artar oldu ne bi sandalye ne bi koltukta normal oturamıyorum en fazla 3 dk cidden abartmıyorum. Sonra bel ağrısından duramıyorum. Şuan bile uyuyamıyorum uykum olmasına rağmen. Var mı böyle olan ??
Aleynabayram Alparasinannesii çok erken baslamış bu durum sizde. InsAllah en yakın zamanda rahat edersiniz😊
Bebegimicin1 Alparasinannesii kasikalrima baski ayri bel agrim ayri ve birde son zamanalrda mide bulantisi basladi icimde toplanip duruyo zor allah yardimcimiz olsun
lavininannesii Alparasinannesii bu şikayetler için çok erken diye biliyorum doktorunuza sordunuz mu bu durumu ? Sormadıysanız sorun bence. Ben 33 haftalığım hala öyle ciddi bir bel ağrım yok. Umarım bir an önce geçer ağrılarınız geçmiş olsun 🌸
Alparasinannesii Aleynabayram İnşAllah ya ağrıdan uyuyamıyorum çok ayakta kaldığım günlerde böyle oluyorum bir kaç gündür de bu durumdan muzdaribim
Aleynabayram Alparasinannesii ayakta fazla durmamaya gayret gösterin bu durumda etken yaratır çünkü 😊
Alparasinannesii Aleynabayram iş yapmayı seviyorum evim temiz olsun öyle mutlu oluyorum işleri bitirip tüm gün uzanıyorum artık
Aleynabayram Alparasinannesii islerini iyi bi dinlen yine yaparsın temizliği herkes sever😊 kendini zorlama ama ilerleyen zamanlarda daha çok sıkıntılar artar o yüzden ilk önce bebeğin ve kendini sonra evini😊
Alparasinannesii Aleynabayram Haklısın canım da işte kimseye yük olmak istemiyorum kendi başıma ufak tefek yapıyorum işlerimi
Alparasinannesii lavininannesii Yarın geçmezse arıcam doktorumu. Genelde akşam yatmadan önce başlıyor
birgul_990 Alparasinannesii büyük ihtimal enfeksiyon vardır mutlaka doktora görünmesin. İhmal edersen Allah korusun sonuçları kötü olabilir. Doktoruna en acilinden görünmeli ve şikayetini söylemelisin 👍👍
Alparasinannesii birgul_990 Test yaptırdım canım enfeksiyon sıkıntısı çok çektim enfeksiyon değil büyük ihtimalle haftaya tekrar yaptırıcam ama bünyem dolayısıyla çok çabuk kapıyorum elimden geldiğince kendi wc hariç gitmiyorum
crn345 Alparasinannesii malesef aynı sorun bendede var canım 22 +1 deyim belim aşırı derece ağrıyor ne uyuyabiliyorum ne bişey ılık duşa giriyorum az iyi geliyor sonra yine aynı nedenini bilmiyorum ama ağrı cok oluyor doktora gitigimde sorucam sanada bu arada geçmiş olsun inşallah düzeliriz
Alparasinannesii crn345 Bende duşla hafifletmeye çalışıyorum ama tekrar başlıyor. Sağol canım sanada çok geçmiş olsun
Alparasinannesii Dseker Ben 7 kilo aldım normalde de kilo alamayan bir insanım ama 1.5 ayda aldım bu kiloyu ama çokta mutluyum 😂😂
Busra333 Alparasinannesii ben de 😔 33 haftalığım dün kafeye gittik 4 saat bi yerde oturulur mu tamam sohbet iyi hoş ama belim kopacak dedim heralde en son 😔