Kızlar 35+3 üm şuanda ama göğüslerimde hiçbir değişim yok. Bir yakınım bugün doğuma yakın bende süt bile geliyordu dedi biraz moralim bozuldu sütüm olmayacak mı acaba diye. Sezeryan istiyorum bir de geç gelir falan diyorlar. Bir de değişim olmayınca sizce endişelerim yersiz mi