Kızlar 28+1 haftalık gebeyken doktor kontrolüne gittim ve doktor bebeğin normal doğum pozisyonunda olduğunu söyledi kafasının Rahime yakın bacakları yukarıda olduğunu , normal doğum düşünürsen yapabileceğimi söyledi. Ama herkes bana diyor ki normalde doktorlar bu kadar erken söylemiyorlar acaba erken doğma olasılığı falan mı var diyorlar ben saçma buldum gerçi ama yine de sormak istedim sizce ? Annem falan da karnıma bakıyor senin karnın çok aşağıda diyor erken mi doğacak mı acaba falan diyor onların ki daha yukarıda oluyormuş. Bende dedim ki bende öyle bir şans var ki 40 haftalığı geçer hala doğmaz diyorum 😂😂 sizce