ebruus ben ilk gebeliğimde yaşadım 25.haftada ortaya çıktı. Sadece yüksek tansiyon sıkıntım vardı. Son aya kadar tansiyon takibi ve sola yata yata tamamladım. Aslında anne bebek için ciddi bir durummuş fakat doktorum korkutmamak için söylememiş. Bende çok araştırmamıştım. Şimdi 20 haftalık 2.gebeliğim. Tekrar etme ihtimali olduğu için önlem amaçlı kan sulandırıcı kullandırıyo doktorum 6.haftadan beri. Teşhis koyuldu mu size?