Minik_fasulye Merhaba kızlar 25 haftalık gebeyim sağ kaburgam ve sol kasığım ağırıyor doktorum Endol fitil verdi ama hamileler kullanamaz yazıyor üstelik iki paket yazmış kullanan var mı? Yan etkisi olur diye korkuyorum ☹️
Nesli23 Minik_fasulye bir aydır sancı ve kanama şikayetinden dolayı kullanıyorum.bebeğin suyunu azalttığını biliyorum bol su iç
2-prensesannesiii Minik_fasulye 3 gündür bende kullanıyorum 17 haftaligim Mecburen kullanıyoruz inşaallah bir zararı olmaz
Tatlisanneadayi Bana doktorum serklajdan sonra verdi sadece dört gün kullandım. Yan etki olarak baş dönmesi ve uyku yaptı bende. Doktorunuz verdiyse kullanın tabi ki