Aysekilic Oturduğum yerden sanki idrarım geliyor gibi oluyor ve bıçak saplanır gibi oluyor bu sancimidir
Buyuyoruzannecim1 Aysekilic bendede oluyor bazen bebegim sanki bacak aramda gibi hissediyorum zor yuruyorum bilen varsa benide cevaplasin