35+5 günlük hamileyim ve boğazım çok kötü ağrıyor doktora gidip covid testi verdim negatif ve covid belirtileri yok sadece boğaz ağrım var ıhlamur ve papatya çayı içtim az önce de limon sıkıp içtim ilaç malum kullanamıyorum başka ne yapsam geçirir? Hemen iyileşmek istiyorum