Kızlar selam ben 37+1 haftalık hamileyim doktorum 39+0. A. Sezeryan için gün verdi ama gördüğüm kadarıyla 37. haftasında normal doğum yapanlar da var erkek bebek geç gelir diyorlar ama hiç belli olmuyor 37. haftada doğum yapan var mı ben sezeryan istiyorum