Merhaba kızlar sonunda bende buradan mezun oldum🙏🏼🙏🏼 Hiç bitmeyecek diye düşünürsünüz, gelmeyecek diye… 38 haftalıkta doktor kontrolüm vardı 27/7 çarı muayenesi yaptı bebeğimin artık kanala girdiğini öğrendim… iki hafta önceden squat yapmaya, hurma yemek, bol yürüyüş yapmak… bunlara başlamıştım… çatı muayenesinden sonra bunlara devam etmem söylendi… ondan sonra hafif adet sancısı gibi sancılar başlamış, çatı muayenesinden sonra hafif bir kanamam olmuştu… doktorum ilişkinin çok yararlı olacağını açılmanın artmasına yardımcı olacağını söyledi öylede oldu…
bir gün önceden ilişkiden sonra uyuduk saat 3 uyandığımda hafif sırtımdan gelen bir sancı, yalancı kasılmalardır dedim ve uyumaya devam ettim 15 dk sonra ikinci sancı geldi… artık sancılarım muntazam bir zaman ritminde ilerliyordu.. doğuruyordum galiba. 🌚 38+2 daha erkendi kendimi hiç bu kadar hazırlamamıştım… sabah 6 kadar kalktım evi temizledim sürekli hareket etmeye çalıştım çok yardımcı oluyor… saat 6 eşimi uyandırdım ve banyomu alıp annemlere geçtik… akşam saat 10′a kadar sancılarımı hep evde çektim tabi bu arada bol bol dışarıya çıkıp yürümenizi tavsiye ederim çook yararlı oluyor… saat 10 sancım her 5 dakikada bire inmişti hastaneye gittiğimde açılmamın 4 cm olacağını suni sancı verim işlemi hızlandıralım dediler kabul etmedim… sancılarımı kendim çekmek istiyordum… hastanede bol yürüyüş ve squadın ardından 6cm ulaşmıştı açılmam ve artık suyumu patlatılar… onunla birlikte suni sancıya başlandı… her dakikada bire inmişti sancım ve artık tahammül edemiyordum… doğum haneye aldılar beni ve ıkınmamı söylediler 6 ıkınmanın ardından bebeğim göğsüme bıraktılar her şey bitmişti… altan kesim olmuştu ve bebek çıkarken fazla zorlamışım sözde ekstra bir yırtılmada olmuş ve iki taraflı dikişim oldu… çok zordu şu an 10 günlük bebeğim ilk hafta herşey çok fazla zor oluyor hem bebek için hem anne için ama sonra vücut kendini adapte ediyor bebeğimiz için herşeyi tahammül ediyoruz… rabbim herkese güzel ve olumlu doğum nasip etsin inş… uzun olduysa hakkınızı helal edin 😊