eliftalay iyi akşamlar. doğumdan sonra korse kullanmayı düşünüyorum ama nasıl almalıyım. sadece beli saranlardan mı yoksa kısa tayt gibi olanlardan mı
Esmabz eliftalay ben atlet şeklinde olan köşeden aldım kullananlar gayet memnun o yüzden onu tercih ettim. Zaten sadece bel için olan kayıyor durmuyor karın bölgesinde. Basen içinde tayt giyebilirsiniz doğum ne zaman olacak ?
Esmabz eliftalay benimde Ekim’de inşallah doğumum aynı zamandayiz 🥰 öyle yapabilirsiniz daha mantıklı yada bazılari bütün oluyor göğüs altından başlayıp diz üstüne kadar olan korseler de var