Ezgiyol afedersin açık yazacam ama böyle katı bi şekilde çamaşırımdaydı akıntı gibi dağılmamıştı fındık kadar diyebilirm öyle toplu bi şekilde fazla açık değildi ama sarıydı çok koyu olmasa da. 3 ay oldu tam rengini hatırlayamadm ama orta tonda diyebilirm