Cbusra93 normal doğum yaptım doğumhane kapısından yürüyerek çıktım, WC ye tek gittim yardım almadan bebeği emzirdim, altını değiştim yatakta sıkıldım yürüdüm o konuda şükür problem olmadı rahattı ama doğum esnasında sabırlı ve inatçı olmak gerekiyor normal doğum yapmak için.