Hafsaramazan Asliyerlikaya hastaneye git hemen doğur ve post aç doğurdum diye 😋şaka Maka hastaneye git canım zaten önemli.olan suyun gelmesi
Yaprakdokumusever Asliyerlikaya sancını evde çekmeni öneririm benim hastanem sancımı beklemedi direk suni verdi keşke evde bekleseydim
Bussratozaan Yaprakdokumusever suyu geldiyse evde durması zararlı cocuk için hastanede kontrol altında olmalı
Bussratozaan Asliyerlikaya ya gözün aydın inşallah suni sancı vermezler cok Zor diyolar hayırlısı olsun senin için bi avazda doğur 🙏🙏🙏🙏
Yaprakdokumusever Bussratozaan Ben başıma geleni söyledim kendisi bilir tabiki. Su geldikten sonra 48 saat içerde kalabilirmiş bebek , ebe öyle söyledi.
Gizemzeh Asliyerlikaya gebe eğitiminde acil hastaneye gidilmesi gereken durumlardan biri suyun gelmesi suyunuz geldiyse hemen gitmelisiniz .Ama nişan yada sancı geldiyse onun için bekleyebilirsiniz.