Merhaba annelerimiz bugün 33. Haftamızdayız ilk hamileliğim ve tecrübeli annelerimize sorum olacaktı bugün ilk defa bir acı girdi agrı değil resmen canım acıdı göbek deliğimin sağ kısmın da değişik bir acıydı yaş geldi gözüm den sonradan gecti tabi bu büyük acı ne anlama geliyor bilmiyorum kasılma dedikleri sey böyle birşeymi bu aylarda normal mi bilgi sahibi oluyum ki endişelenmeyim