Kızlaaaar saat 6 gibi sadece bir dilim karpuz yedim. Ve o saatten itibaren iki göğüs aram inanılmaz derecede ağrıyor. Nefes alıp verirken batıyor. Sürekli elimle bastırıyorum ama saat kaç oldu hala geçmedi. Sanki birşey batıyor inanılmaz bir sızı var. Ne olur yardım edin gaviscon içtim belki mide yanması olmuştur diye ama nafile sıfır etki. Hiçbir azalma da yook. Canım baya acıyor. Tam iki göğüs arasında. Bilgisi olan lütfen birşey desin ne yapayım 😩😩