panik yapmayın bende de oluyor 30. haftalığız bazen nefes alamıyormuşum gibi oluyor sakin kalmaya çalışıyorum pencereyi açıp iyice içime nefesi burnumdan alıyorum ağzımdan veriyorum kendi kendime normal olduğunu söylüyorum geçecek diyorum yoksa insan panik oluyor gerçekten🤣