Hayirli akşamlar arkadaşlar, bi sorum olacakti belki bileniniz vardir aranizda, 25 haftalik hamileyim 3 haftadir nefes darligi öksürük krizleri geciroyorum bildiginiz mefesim kesiliyor morariyorum, yarin doktoruma gitcem acaba hastaneye yatış istesem yatirirlarmi ?