Arkadaşlar 38+1 haftam ve ikinci gebeliğim ilki tam 38.haftada mecburi sezeryan oldu bunu da bu perşembe gününe doktorum gün verdi sezeryan olcam daha önceki gebeliğimde agrı sancı vs yaşamadım bu konuda deneyimsizim sezeryan verilen güne kadar suyum gelir sancım olur vs diye korkularım yok değil o yüzden bu akşam biraz tedirginim bütün gün dışardaydık fazlaca yoruldum eve kendimi zor attım ki adım atamıyorum oturamıyorum kalkamıyorum yattığım yerde sağa sola dönerken resmen iki bacak aram agrıyor canım çok yanıyor netten baktım çatı kemiği olan yer uzanıp kımıldamazsam sorun yok agrı yok evde 5 yaşında kızım var sabah eşim işe gidecek kendi işimi ağır usul görebiliyordum resmen yattığım yerden kımıldayamıyorum acaba geçici bir şey mi dinlenme ile geçer mi başına gelen deneyimleyen annelerin yardımına ihtiyacım var eşim mecbur gitmesi lazım anneme söyleyeyim o gelsin diyor ama çokta istemiyorum kayınvalidemin gelmesini salı günü kendi annem gelecek zaten(memleketten geliyor)