Kızlar iki hafta olucak Bebek yerleşmiş kanala 36.4haftalik hamileyim. Ama.ultrasonda 38.4cikiyorum iki hafta önden ilerliyor bebeğim ara ara toplanıyor kasılmalarım oluyor alt tarafa ara da bı baskı uyguluyor ozaman canım yaniyor . böyle olupta kaçıncı hafta da doğumu gerçekleşen arkadaşlar varmı bekliyorum bende ne zmaan gelir diye 🥰🤰