Bartinanneleri740 Yarın kontrolum var keseyi göreceğiz inşallah. Sizce kalp atışlarını ne zaman duyarım?
Senamm Bartinanneleri740 öncelikle hayırlı olsun. 6. Veya 7. Haftada duyabilir, bebeğini görebilirsin.
Hafsaramazan Bartinanneleri740 10. Haftadan önce dinleme bence canım zararlı bebek için ben keseyi gördüm kalp atışını dinlemek için 10.haftayi bekledim
Bartinanneleri740 Adana01gg dün 2000lere yakın çıktı yarın 4000lerde olacağını tahmin ediyoruz tahmini 2 3 haftalık dedi kan testine bakan doktor ama yarın ilk kez kadın doğuma gideceğim bakalım doktor kaç haftalık diyecek açıkçası bende net bilmiyorum şuan 😂
Bartinanneleri740 Hafsaramazan zararlı mı ne gibi bir zararı var acaba ben daha önce hiç duymadım bu tarz bişey ondan soruyorum
Hafsaramazan Bartinanneleri740 daha çok küçük ve ilk başta kalbi oluşuyor ultrason makinası çok da sağlıklı değil bebeğin gelişimi için diye duymuştum bende doktorum da demişti 10. Haftadan sonra gelin kalp atışını o zaman duyalım diye
SayeMom Bartinanneleri740 zararı yoktur canım. Kalp atışıda 7. Haftada dinlenebilir. 10 haftayı bekleme yani :) dinleyeceğin en fazla 5 saniye. Zararı yok her sözede çok aldırıs etme burda😍💌
Bartinanneleri740 SayeMom bende zaten zararlı diye bişey hiç duymamistim teşekkür ederim zaten doktor zararlı olan biseyi yaptırmaz diye düşünüyorum 😊
SayeMom Bartinanneleri740 bende araştırdım ayrıyetten instada unlu bir doktora sorulan sorularda cevaplamisti zaten kontroller 10 günde bir oluyor olsada olmasada sedyede yttıgımız 5 dk 10 dk 😊🍀
Avokadoo @Bartinanneleri740 5+4 de kalbi atio die gosterdi bana da doktorum. Zararli oldugu icin dinletmiorm dedi