Balkupum doktorumuz önce ikisinin cinsiyetini belirlerdi 2 si kız dedi bizde balım ve özüm isimlerini koyduk erkek olursada 3. Bebek erim koyarız demiştik ancak 3 de kız olunca 1 minnakıma isim bulamıyorum şimdi😂Liya Lina Lidya dedim eşim beğenmedi kaldık bekliyor 😂