Zehrali54 Hacersoy bebegi etkilemiyor bende hamilelegimin ortalarinda oldum ve kuş burnu çayı icerek gecirdim kesinlikle tavsiye ederim çok iyi geliyor akşamları icebilirsin bence
ebooss 9 haftalıkken geçirmiştim çok zor ne ilaç içebiliyorum ne bitki çayı sadece çok abartmadan nane limon içtim canım
Vira Şu an gribim ağır değilim ama 2 ay öncede faranjit olmuştum serum takıyorlar ama şimdi turşu suyu ıhlamur ve keşle paça ile vitamin takviyesi bol meyve tüketiyorum bebekte sıkıntı olmadı şükür ilk çovuğumdada çok hastalanmıştım geçmiş olsun