bebegimvebennn hayır yok. Evet fiyat olarak diğerlerine göre arada çok fark var. Ama diğer tüm konularda da çok fark var bence. İmkanları daha iyi. İlgi alakayı söylemiyorum bile. Mesela şimdi doğum yaptığımda benle özel hemşire ilgilenecek, bebeğimle ayrı bebek hemşiresi ilgilenecek. Diğer hastanelerdeki gibi kat hemşiresi değil. Yani orda doğum yapıyosan refakatçiye gerek kalmıyo. Bütün işini görüyolar.