Eabkrc benim doktorum baya ilgili. Her muayene de odada en az 30-40 dk falan kalıyoruz. Her şeyi tek tek anlatıyo, soru işareti bırakmıyo. İstediğim zaman da ulaşabiliyorum gece bile olsa. Tavsiye ederim. Tecrübelidir de. Erdal candan yazarsanız google a baya yorumları iyi.