SayeMom Kusumgeliyor ben olmadım ama galiba vajina içinde doktor 2 parmağını sokuyor darlıgı genisligi yada kaç cm açılabilir en fazla onu ölçüyor sanırım öyle okumuştum buralarda 🤷🏼♀️
xayssx Kusumgeliyor bende merak ediyorm ama kimisi çok şikayetleniyor diye hiç bakıp okumuyorum bilmeden gitmeden bilip korkarak gitmekten iyidir diye 🙃🙃
Sympktz Kusumgeliyor Korkulacak bir şey yok ☺️ Ben kendimi hep öyle hazırladım. O an kendimi kasmadım derin nefes alıp verdim. İlk irkiliyorsunuz ama sonra kontrolü ele alırsanız kaslarınızı rahat bırakırsanız hiç acıma olmuyor 🤗 biraz parmağı ittirip göbeğinize bastırdıklarında hafif ağrı oluyor ama o da 3 saniye sürüyor zaten 🌸
1_minik Kusumgeliyor hiç korkulacak bişey değil 5 sn..elbise giy git ki giyinmekte çıkarmakla uğraşma…zaten yardımcı kişi yardım ediyor örtü vs örtüyor altına yine hijyen açısından bez seriliyor çatala çıkınca…korkma ben de çok korkuyordum bişey yok muş..
Sevilay_akar Doktor iki parmağıyla kemik yapısına bakıyor normal doğum olur mu açılma var mı diye benimki acısız geçti bende çok açıyor şikayetleri üzerine korkmuştum ama hiç acı olmadı kendini kasmadıktan sonra bişey olmuyor
Denizcyc Ben 2 kere muayene oldum ve hiç canım acımadı. Tabi insan biraz çekiniyor ama kendini kasarsan zor olur. Öyle uzun süren bir şey de değil. Kendini kasmazsan acı hissetmeden biter
Asobeno Kusumgeliyor ben doktor bir kere 2 parmağıyla girip biter diye düşünerek girmiştim ama 4 5 defa bakıyor o şekilde 1 dakika bile sürmemiştir öyle büyük bi acısı olmadı korkulacak bir durum değilmiş