Ervam72 26 gunum kaldi ama böbreklerim cok sisti 24 cm olmus doktor yirtilma olabilir hamileliğini sonlandiralim diyor,ama zaten bebekte sorun yok normal doguma hazir bebek sezeryan olayim mi yoksa beklim mi bilmiyorum.
Ervam72 Sarella teşekkür ederim açikçasi daha 19 yasindayim vebicak altina girmek istemiyorum annemin aradn 9 yil gecmesine ragmen agrilari var sezeryan bu kadar kötü diye korkuyorum.
Sarella Ervam72 yok canım hiç korkma yaşıt sayılırız doktorun tehlikeye girmeni istemez şimdiki şartlar iyi çok şükür içini ferah tut