Naginagi 6+5 te ara ara nefesim daralıyor bu normal mi? Sabah uyandığımda çok mutsuz oluyorum ve ağzımda değişik bir tat oluyor şeker ve su içmek istiyorum. İlk gebeliğim acemiyim :) bunlar normal mi
Dilaraatrkgl Naginagi aynı şeyler bana da oluyor ağzımda acı bi tat var hersey kötü geliyor ve nefes alamıyor musum gibi 🙄
SayeMom Naginagi evet biraz normal ağızda tuhaf tat olması, ama nefes darlıgını bilemedim😊 olsun normal olabilir kötü birsey olmasında hormonlar suan asiri degisik🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Naginagi Tabi kilomun da bununla etkisi olabilir emin değilim 72 kiloyum. Teşekkür ederim cevaplar için 💜