Slday öncelikle geçmiş olsun, benım miyom degil ama yumutalık kıstım vardı hamile kaldığımda eger hamile kalmasaydım o ay ameliyat olcaktım, 2 taneydi kıst hamilelik sürecinde bı sıkıntı yaratmadı gebeliğim sırasında 15 cm e ulaştı bebekle birlikte kıstlerim de büyüdü ama sezeryanda aldılar ıkısı bırlikte alındı hiç bir sıkıntı yaşamadım allaha şükür, umarım sizinde sorunsuz problemsiz dogumunuz gerçekleşir ama bir problem olacağını düşünmüyorum allahın izniyle 🤲