Kızlar bilen bilir 9 aylık bı kızım var . Ve korumamıza rağmen hamile kaldım ilk üzüldüm çünkü kızım çok küçük onu sütten kesmem gerekiyordu zaten çok zor bı çocuk şimdi ikincisiyle nasıl olur düşünmek bile istemiyor dum. Ama artık yapacak birşey yok kabullendim artık sonuçta karnımdaki de benim canım kanım birlikte büyürler dedim .,🥺 Taaaki cuma günü ilk kontrolüme gidene kadar doktor ultrasonla baktı ve evt 7 +4 haftalık hamilelik var ama bebeğin kalbini duyamıyorum dedi birde Altan muayene edelim dedi ondada aynı şekilde duyamadık doktor bebeğin kalbi atmıyor kürtaj olmam gerekiyor diyince başımda aşağı kaynar sular döküldü sanki hemen yatışim yapıldı ve ilclar verildi bebeğin düşmesi için 9 saat sonra bebeğim düştü canım yandı acıdan değil canımdan Can gitti sanki ondan..🥺🥺 sonrasında parça kaldımi içerde diye baktılar eğer temizlendiyse parça felan kalmadiysa kürtaj olmazmış ama kalmıştı ve kürtaj oldum çok korkuyordum Zor olur cnm çok yanar ama çokta canım yanmadı tmm kurtuldum kürtajdan da ağrıdan da diye seviniyorum ama bı yandan içimde bebeğimi orda bıraktım geldim diye tuhaf hissediyorum neden böyle oluyor anlamıyorum Rabb’im böyle istedi ve böyle oldu biliyorum ama içim yanıyor aklıma geldikçe 😔😔