Kilavuz5252 canim benim ilk aylarimda bulantim olmadi ama sadece baş dönmem vardı. O da senin dedigin gibi yataktan kalkinca oluyordu. Bende yatagimin basinda atistirmalik birseyler ( ceviz,findik,badem vs.) ve su bulunduruyordum. Uyanir uyanmaz basim donmesin diye. Faydasinida gordum canım. Aklinda bulunsun.