Havva1995 Yaranızda yanma oldu mu benm çok fena yanıyor ağlıyorum resmen nasıl geçer ateşimde var ateş normal mi
milena11 Havva1995 ateş enfeksiyon belirtisidir. Ateş hissi mi var yoksa vücut ısınız mı yüksek? Vücut ısınız 37.5 0zeriyse hemen doktorla irtibata geçin
zehranurr Havva1995 hiçbir bilgim yok ama acaba enfeksiyon yapıyor olabilir mi bence bi doktorunuza haber verin
Adilekorkmaz Havva1995 sezeryandan 1 hafta sonra 40 derece atesle acillik oldum hemen serum.verdiler doktorum bazen ameliyat olanlarda enfeksiyon gorulebiliyor dedi emzirmeme engel olmayan 500 mg lik antibiyotik kullandim bir hafta boyunca somra duzeldi
Saripapatyam1 Havva1995 ates iyi değildir enfeksiyon kapmış olabilirsin ateşini takip et doktorunla görüş mutlaka
Yavrukuslar Havva1995 Doğumdan çıkıp yatağıma yatırdıkları zaman önce çok fena bir titreme sonra ateş olmuştu benim tabi hastanede olduğum için ne verdiler geçmesi için ne yaptılar bilmiyorum 😏
milena11 Havva1995 hemen doktorla görüş enfeksiyon varsa erken önlem almazsan çok ciddi sonuçları olur
Aliasafmom @Havva1995 3gün önce sezeryan doğum yaptım bende dikişlerim yanıyor bugün atesimde 37.3 cikiyor sizin atesiniz kac ti dustumu sebebi neymis? Bugun dikislerime bakti dr sorun yok dedi ama niye boyle oldu anlamadim
Aybuss Ben senin yerinde olsam 1 dk durmam hemen doktora giderim.. Hastanede enfeksiyon kapmış olabilirsin çünkü..