Kızlar 5 gündür doğum yaptım sezaryen ile Allah isteyen herkese nasip etsin 🥰çıktığım gün hastaneden hemşire Bandı kaldırdı bi sprey şıktı bişey kullanma iki gün sonra duş alabilirsin dedi doktorum da bişey kullanma dedi 10 gün sonra kontrole gel dedi ilaç olarakta infex, biteral, dikloron ve madefix merhem verdi kesinin baş kısmında az şişlik oluşmuş siz bişey kullandınız mı ve iz için krem verdi mi 😇