ipek12345 6 haftalık gebeyim ve sürekli uyumak istiyorum. Günde 15-16 saat uyuyorum. Sizler de böyle misiniz?
Merveee34 ipek12345 hamileliğin başlarında çok normal :)bende öyleydim ama malum 3 çocukla uyunmuyor 🤣🤦🏻♀️
elifpusat ipek12345 çok normal hamileliğin ilk zamanları kiminde hamileliğin 9 ayı uyku isteği çok oluyo çünkü hormonlar hamileyken iki katı fazla çalıştığı için sen farkında olmasa da vücut yoruluyo uyu karışan dalaşan yoksa sana
Seda_nrr ipek12345 6.ayıma kadar öyle sürdü :) bazen bıkıyordum uyumaktan ama sağlıklı olsunda uyuyarak geçsin diye teselli ettim kendimi hep :) 7.ayda ara sıra uykum geldi ve 8.aydayım bitti tamamen bu seferde istediğim kadar uyuyamıyorum ☺️☺️
ipek12345 elifpusat vallahi gece 12 de yatıyorum sabah 12 de kalkıyorum 😂😂 sadece tuvalat ihtiyacı İÇİN gece kalkıyorum o da yarı baygın bir şekilde
Eylem_kaya07 Ay kız benim yerime de uyu dün geceden beri 2 saatlik uykuyla duruyorum 38+0 sancılarım oluyor uyuyamıyorum