Reyhan_sevim 37 haftalık hamıleyım Doktoruma gittim nts cektı sancıların baslamiş dedı sizce ne zaman dogum olur
Esenburhan123 Reyhan_sevim ilk 4 cm kadar pasif evre oluyor doğum açılma geç ilerleyebiliyor 4 cm sonra aktif evre oluyor 2 saatte 1 cm açılma beklenir. Sancılar durumu rahmin ağzı yumsaması ve açılma kaç cm önemli olan bunlar
Civciv222 Reyhan_sevim kağıtta sayılar var bir kısım bebeğin kalp atışı diğer kısım sancın. Sancı bende de 100 e kadar çıkıyor ama açıklık yok mesela