Zeliiiss Bbcln2913 baktım da istediğim doktora yok ya sabah erken gidersem en azından alabiliyorum randevuyu
Bbcln2913 Zeliiiss hangi doktoru tercih ediyorsun canım? Ben hep 36 hafta ve sonrasını alıyorum randevu olarak ama diğerlerine de alabiliyor musun
Zeliiiss Bbcln2913 Evet hepsine alabiliyorsun tabi bazıları riskli gebelik yazıyor onlar hariç . Necati bey Fatma hanım funda hanimi tercih ediyorum ben
Bbcln2913 Zeliiiss bebiş iriymiş tokluk kanıma baktı. Nst de sancımda çıktı. Tokluk kanımın sonucunu görmek için öğleden sonra çağırdı sonuçlarımın çıkmasını bekliyorum canım.
Zeliiiss Bbcln2913 Ay hadi hayırlısı bakalım belki yatış verir sana. Ya benimde geceden beri bel ağrım var mat de sancı az çıktı ama dayanamıyorum öyle bir ağrı düşün. Ne gece uyudum nede şimdi oturabiliyorum
Bbcln2913 Zeliiiss maalesef canım yatış vermedi. İdrar kültürü istedi enfeksiyon gözüküyor diye o kadar 2 gün sonra tekrar gidicem. Eğer sancın gelmezse ya da bir sorun olmazsa 41′e kadar bekliyoruz dedi canım.