Nurklc38 Nurayselvii Yaparlar canım sana gün vermediler mi ben yaptırdım geç yaptırdım ama ben 19 da çagırmıştı beni
bebegimizibekliyoruz1 Nurayselvii 20 de gidiliyor diye biliyorum onlar arıyormuş daha doğrusu bende 19+3 üm bekliyorum aramalarını ya da bu hafta arar gün alırım
Nurayselvii Nurklc38 yok canm sağlık ocağını aradm 20 de gel dediler ama haftaya memlekete gitcegim için yarın gitsem yaparlar mi diye merak ettim
bebegimizibekliyoruz1 Nurayselvii memlekete gidiceginizi söylerseniz yaparlar ben de haftaya gidicem büyük ihtimalle
YoncaD Nurayselvii saglik ocagi normalde arar benim doktorum ilk dozu 21. Haftada yaptir demisti, tamda 21. Haftalarda saglik ocağındaki ebe aramisti…
meraklianne1 Nurayselvii benim doktorum 20 olmadan yapmamıştı ara sor öyle git bence yorulmamış olursun
uluer-s kendi doktorum 19. 20. haftalarda sağlık ocağında yaptırırsın demişti. sağlık ocağındaki hemşireler de 21. haftada arıyorlarmış 21. i bekliyoruz bizde