Eabkrc agrı yoksa korkma dedi doktor ama benim agrım vardı sancı gidip geliyor du kanamam da vardı , hastaneye gidim derken stres oldum pat diye bişi düştü bebekmiş 😟şimdi doktor baktı ultrasondan kese yok olmuş içinde bişi kalmamış düşmüş dedi 😢her şeyin hayırlısı kürtaj olmadım olayın iyi yönünden bakıyorum